Libros·Libros en gallego·Sin categoría

“Moito Morro Corporation, Sociedade Ilimitada”; Carlos Labraña

Título: Moito Morro Corporation, Sociedade Ilimitada

Autor: Carlos Labraña

Editorial: Galaxia

Número de páginas: 97

Año de publicación: 2016

A frase: “O que sucede…. é que os tempos mudaron e a xente xa non vén ao circo coa frecuencia con que antes o facía; queda na casa a ver a televisión, ou enredando cos videojuegos, ou… que sei eu! […] Nos iamos defendendo bastante ben até que chegou esta maldita crise.” La frase: “Lo que sucede… es que los tiempos han cambiado y la gente ya no viene al circo con la frecuencia con la que antes lo hacía; quedan en casa viendo la televisión, jugando a videojuegos, o… ¡yo qué sé! […] Nos íbamos defendiendo bastante bien hasta que llegó esta maldita crisis.

Valoración:

3estrellas

Sinopsis

O mundo do circo sempre foi un chisco disparatado… pero nestes días aínda máis! Nesta divertidísima obra de Carlos Labraña imos acompañar uns personaxes de circo certamente espectaculares. Sen dúbida,”o maior espectáculo do mundo!!!”


El mundo del circo siempre ha sido un poco disparatado… pero en estos días, ¡aún más! En esta divertidísima obra de Carlos Labraña, vamos a acompañar a unos personajes de circo ciertamente espectaculares. Sin duda, “¡¡¡el mayor espectáculo del mundo!!!”.

Crítica (galego)

A crise afecta a todos por igual. E, senón, que llo comenten a Don Faustino, propietario e director do Abraiante Espectáculo do Circo Ringo Rango, un dos circos máis importantes do país. Composto por unha troupe de artistas moi peculiar, enfróntanse a un grave problema: si non devolven o préstamo que Dona Forreta realizou ás arcas do espectáculo, quedarase co mesmo.

A sociedade xa non vai aos circos, xa que prefire quedarse no sofá da súa casa vendo a televisión con tranquilidade e sen aglomeracións. É, por todo iso, que os artistas deciden visitar un banco para obter unha rápida solución. Non poden deixar escapar o seu circo. Ringo e Rango, un par de pallasos medorentos e choromicas; o Doutor Máxico, un vello mago ao que non lle adoitan saír ben os trucos; Voandeira, unha trapecista moi torpe que sempre está lesionada; Míster Fera, o domador da súa cabra Violiña; acoden xunto a Don Faustino ás oficinas. Con todo, cando chegan ao lugar, atópanse cunha gran sorpresa.

Opinión

Dividida en dous lances e composta por catorce escenas, esta obra de teatro dirixida aos máis pequenos da casa mostra como afrontan os artistas dun circo moi peculiar un dos problemas de máis actualidade: a crise económica, así como o cambio de hábitos no noso tempo libre. Cun humor que sobresae, o autor desta peza sitúa aos protagonistas nun ambiente e un escenario totalmente disparatado. A troupe terá que vivir situacións surrealistas nun dos seus peores momentos.

Carlos Labraña (Cedeira, 1969) crea con maestría uns personaxes, ademais das estrelas do espectáculo, que os maiores recoñeceremos con claridade. A crise explicada aos máis pequenos dunha forma divertida. E, é que, a experiencia de Labraña neste tipo de pezas nótase. No seu haber, varios premios. Unha das súas últimas accións foi crear un grupo de teatro, Os Furabolos, para levar á escena ás súas obras.


Reseña (castellano)

La crisis afecta a todos por igual. Y, sino, que se lo digan a Don Faustino, propietario y director del Abraiante Espectáculo do Circo Ringo Rango, uno de los circos más importantes del país. Compuesto por una troupe de artistas de lo más peculiar, se enfrentan a un grave problema: si no devuelven el préstamo que Doña Forreta realizó a las arcas del espectáculo, se quedará con el mismo.

La sociedad ya no acude a los circos, ya que prefiere quedarse en el sofá de su casa viendo la televisión con tranquilidad y sin aglomeraciones. Es, por todo ello, que todos los artistas deciden visitar un banco para obtener una solución rápida. No pueden dejar escapar su circo. Ringo y Rango, un par de payasos miedicas y lloricas; el Doctor Mágico, un viejo mago al que no le suelen salir bien los trucos; Volandera, una trapecista muy torpe que siempre está lesionada; Míster Fiera, el domador de su cabra Violiña; acuden junto a Don Faustino a las oficinas. Sin embargo, cuando llegan al lugar, se encuentran con una gran sorpresa.

Opinión

Dividida en dos actos y compuesta por catorce escenas, esta obra de teatro dirigida a los más pequeños de la casa muestra cómo afrontan los artistas de un circo muy peculiar uno de los problemas de más actualidad: la crisis económica, así como el cambio de hábitos en nuestro tiempo libre. Con un humor que sobresale, el autor de esta pieza sitúa a los protagonistas en un ambiente y escenario totalmente disparatado. La troupe tendrá que vivir situaciones surrealistas en uno de sus peores momentos.

Carlos Labraña (Cedeira, 1969) crea con maestría unos personajes, además de los estrellas del espectáculo, que los mayores reconoceremos con claridad. La crisis explicada a los más pequeños de una forma divertida. Y, es que, la experiencia de Labraña en este tipo de piezas se nota. En su haber, varios premios. Una de sus últimas acciones ha sido crear un grupo de teatro, Os Furabolos, para llevar a escena sus obras.

 

 

 

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s